Sunday, March 24, 2013

Cerpen Cinta Remaja Terbaru

Ni aku nak citer Cerpen Cinta Remaja Terbaru kemarin lepas time mama kata nak balik kiulu mlm sabtunya..nak di jadikan cerita, aku pun habaq (ckp) kat suami mak nak bawa balik kampung..mama kata nak pi tangkap ikan..abg pun diam je..no respon seperti biasa tu yg buat aku angin satu badan la jawapnya...ckp ya atau tak kan senang, tak yah aku nak menanti2 jawapan seterusnya..hehe...ok, da ckp ngan abg, abg no respon and stop...jom tido..hehe

3 comments: